Veelgestelde vragen

Middels deze pagina proberen wij Veelgestelde vragen te beantwoorden.
Deze zijn ingedeeld in hoofdstukken om het overzichtelijker te maken.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Kan ik alleen online bestellen?

Het op de website vermelde bedrijfsadres is geen fysieke winkel. Dit is het adres van inschrijving bij de Kamer van Koophandel.
U kunt uw producten dan ook alleen online bestellen en deze niet af komen halen.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland:
Brievenbuspakketje tot 2kg: €4,40
Pakket met Track & Trace tot 10kg: €6.95

België:
Pakket zonder Track & Trace tot 2kg: 9,80
Pakket met Track & Trace tot 2kg: 13,00

Duitsland
Pakket zonder Track & Trace tot 2kg: 9,80
Pakket met Track & Trace tot 2kg: 13,00

Overige
Wij versturen naar alle landen binnen de regio Europa 1 en Europa 2.
Voor meer informatie zie de verzendkosten calculator tijdens het afrekenen op onze website of bekijk de website van PostNL.

Wat is de levertijd?

Wij hanteren een verwerkingstijd van 2 werkdagen.
Na deze 2 werkdagen zullen wij de bestelling aan PostNL aanbieden.

Nadat wij de bestelling aan PostNL hebben aangeboden, heeft PostNL doorgaans een levertijd van 1 a 2 werkdagen, eventuele vertragingen uitgezonderd.

Let wel op: dit is een indicatie. Wij doen ons best om alles op tijd te versturen, maar de daadwerkelijke levering ligt bij PostNL.
Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Eventuele vertragingen bij PostNL hebben wij geen invloed op, bestel daarom op tijd!

Kan ik de bestelling af laten leveren op een ander adres?

Als u de bestelling bijvoorbeeld bij de ouders en hun baby wilt laten afleveren, vul dan bij het afleveradres het adres van de ouders in en bij het factuuradres de gegevens van uzelf.
Wij verzenden altijd naar het afleveradres.

Waar kopen jullie de materialen voor het maken van de eindproducten?

Wij kopen onze materialen direct bij de fabrikanten in. Dit spaart ons, en dus u ook, kosten bij de aankoop van het eindproduct.
Onze fabrikanten beschikken over de juiste certificaten, voldoen aan de Europese regelgeving en de geleverde producten zijn van de hoogste kwaliteit.

Waar worden de eindproducten gemaakt?

Alle eindproducten worden door ons in Nederland gemaakt.

Waarom hebben jullie alleen de kleuren en vormen zoals op de website weergegeven en geen speciale kleuren of vormen?

Heel simpel: wij proberen aan de huidige vraag van de markt te voldoen. Hiervoor hebben wij een huisstijl ontwikkeld en de materialen en kleuren hiervoor hebben we op voorraad. Wij kunnen helaas niet alle kleuren en vormen op voorraad hebben. Mocht u op zoek zijn naar iets speciaals, dan verzoeken wij u even contact op te nemen en dan proberen wij u te helpen.

Komen de kleuren van de webwinkel overeen met de echte kleuren?

Wij doen ons uiterste best om foto’s te plaatsen van een juiste weergave van de kleur van het artikel. Hiervoor gebruiken we speciale verlichting. Toch kan de kleur van een foto die u op een beeldscherm bekijkt er iets anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van het schermtype en van beeldscherminstellingen van uw computer.

Ik heb mijn bestelling ontvangen en nu wordt er (een hogere) korting op het artikel gegeven. Heb ik recht op geldteruggave?

Voor een bestelling geldt altijd de prijs en de korting die op het moment van de bestelling word weergegeven. Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. De consument heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Wat voor een bedrijf is voor de hummelkes?

Voor de hummelkes is een handelsnaam van Zuidservices en officieel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer 14098674.
Zuidservices is een eenmanszaak, met meerdere parttime medewerkers, op naam van R.J.P. Jacobs.

Scroll naar boven